BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 1 november 2010

Lugn dag...


Snark! Är trött som bara den! Dagen har verklien gått i slowmotion! Har endast haft 5 kunder idag, var av bara 1 nu i eftermiddag. Gissar på att det inte kommer komma in någon mer heller i och med att klockan är 17.. humm skulle i och försig inte förvåna mig om någon kom i och vill ha sista tiden när man har haft det jätte lugnt hela dagen, suck!:P
Har väldigt ont i min nacke/axlar och rygg:( fast det var bara 14 dar sedan jag var och masserade mig.. får väl ta och boka in någon ny.. blä! Inte det att det inte är skönt för det är det verkligen, men det är mer att det blir så dyrt att gå så ofta:( Men ska man palla får man väl offra lite:)

Ikväll blir det nog ganska lugnt, eller inget planerat iallfall. Gissar på att Benn ska vara ute lite och bygga så jag själv kommer få tömma kattlådan:/ Benn sa nämligen igår att vi (läs jag) skulle tömma den idag..:P Men det är jätte kul att se huset byggas upp, han är verkligen duktig och så som han sliter där ute kan jag offra mig och tömma kattlådan, denna gången ;) Men jag kan inte förstå våra katter ibland! Dom kan ha varit ute heeeela dagen och sen kommer dom in och det första dom gör är att sätta sig och skita i kattlådan!! Allt för att jävlas, men dom är såååå söta ändå, har lust att gosa ihjäl dom ibland!! Usch nu låter jag hemsk! Men Benn får hålla koll och hejda mig :P

Självklart ska dom ligga där det finns som minst plats! :P
Tjokis!! :)
Syskonkärlek<3



Nä nu ska jag "återgå" till jobbet :P

Kraaam

1 kommentarer:

Sara Ahonen sa...

hehe så söta de är!!