BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 3 november 2010

Onsdag 3/11

Ledig idag, skönt, har börjat jobba mer nu så jobbar istället, mån,tis,tors,fre och varannan lördag:) Alltid kul med mer jobb:)

Igår var jag ute och käkade med Annieh och Kamilla från jobbet, alltid kul att träffas lite på fritiden så man kan umgås privat med. Fast gissar på att dom på koh thai blev rätt trötta på snack och skratt när vi satt där:P

Idag blir det att städa lite här hemma, sen ska jag bege mig in till stan för att träffa Josefine som ska följa med mig och Benn och kika på utklädningskläder tills på fre-lör.. Hoppas verkligen vi hittar något!!!! Hittade juh hur mycket roligt som hellst på internet med dom skulle inte komma i tid om vi beställde dom :( Men något finns det juh alltid:P Sedan ska hon följa med oss hem så ska jag klippa och slinga henne, Spännande!!! :)

Nä nu ska jag städa lite så det ser bra ut när vi väl får besök^^

Ha det bra!!! Pusss

2 kommentarer:

Sara Ahonen sa...

Nice!! Kul med gäster! Hoppas att du hittar något på stan och att du får en skööön ledig dag! Kram

emmalill sa...

hoppas du hittar en riktigt kul utklädnad. hoppas på bilder sen.
kram