BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 8 november 2010

Måndag 8/11

Idag är åter igen en väldigt seg dag.. Sitter på jobbet, har min fösta kund vid 16.00 och den andra direkt efter.. Sjukt att man kan ha en så jäkla lugn dag!! Trist att vara här själv.. Men har städat typ allt känns det som så vet faktiskt inte vad jag mer ska göra.


Helgen har varit bra iallafall! :)
Annieh kom på att jag var ledig på lördagen så det kändes väldigt bra måste jag säga. I och med att vi skulle på fest båda kvällarna.. så i fredags efter jag jobbade var det hem och käka lite innan vi skulle börja göra oss i ordning för fredagens halloweenfest :) Tycker faktiskt vi lyckades bra med vår utklädnad:) Blev kritvita och mörka runt ögonen och svarta peruker.. Ska lägga upp bilder sen ;) Kvällen var mycket trevlig, blev dock sent vi kom hem. Men som sagt var juh ledig på lördagen så gjorde inte så mycket ;)
Blev en väldigt lugn lördagmorgon/dag gjorde ingenting, käkade frukost vid typ 14 sen slöade vi lite till sen fick det bli en snabb stylig(samma som dagen innan) till lördagens halloweenfest. sen snabbt och hämta upp kebabtallrikana vi hade beställt, mumma!! :) sedan hem till J.O för att käka och förfesta lite, för att sedan åka till Sanna och Martin på fest! :)
Blev rätt sen natt där med.. Vi sov hemma hos Jonne och Sara på natten. Benn skulle upp och jaga på söndagmorgonen så jag stannade kvar för att umgås med dom :) Skojsigt! Fick en jätte god frukost med en massa te, mys! Sedan åkte vi upp till Emma och Micke, fick se Emmas ateljé, hur mysig som hellst!!! :D Blev att dricka några koppar te där med:) Sedan skulle Micke till Alvesta så då åkte jag med honom hem.
När jag kom hem, kom jag hem till ett bombnedslag, vi hade inte plockat undan något i helgen så jag tog tag i mig själv och storstädade :) alltid lika skönt att ha det gjort! :) sedan blev det en lugn kväll med tacopaj och Beck :)

ja det var min helg.. Nu ska jag vika handukar :P

Pussss

2 kommentarer:

Sara Ahonen sa...

Hehe verkligen en fullspeckad helg! Det var jättekul att ni ville vara här, en snabb vesit av Benn! Utklädningen blev ju coool ;) Puss

Amanda sa...

Söta Bella! För det första, visste du att bella betyder vacker på italienska va? Passar bra in på dig! :)
För det andra, ha inte dåligt samvete för att vi inte har pratat, jag har också varit dålig på att höra av mig.. Har Josefine pratat med dig om en julmiddag? :)

Saknar dig så, snart ses vi! (Åker ju faktiskt hem nu i veckan redan)