BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 31 oktober 2010

Fartfylld vecka!

Ja det kan man lugnt säga, eller det känns som den rullat på väldigt snabbt :P
Jobbade i måndags, sen när jag snart skulle sluta kom jag på att jag ville gå på bio, jag ville se den nya paranormal activity 2 riktigt creepy. Jag älskar skräckfilmer, fram tills jag sett dom sen blir jag helt nojig ^^
I tisdags träffade jag Josefine, vi gick på stan och shoppade, satt och pratade och fikade bort tiden på vårat gamla goa fik, men mest av allt skrattade. as usual. alltid lika kul att träffa J.O :) Hon hade fina planer på min utklädnad på halloween kände jag ;)
Efter jag träffat Josefine åkte jag upp till jobbet för att styla modellerna till modevisningen vi skulle ha på kvällen, roligt men stressigt. Sen var det ändå över på någon sekund bara:P













I onsdags jobbade jag, när jag kom hem fick det bli lite vila, skönt!!
Torsdags så var jag ledig så då blev det att storstäda här hemma, alltid lika kul, not! Men väldigt skönt när det väl är gjort :) När Benn slutade mötte jag upp honom i stan för att i skulle ut till Magnus och Mari, dom bjöd på mat och fika. Väldigt mysig! Klippte även Magnus med:)
I fredags var det upp till jobb igen, men efter det blev det hem hämta Bennki sen vidare till Jonne, Sara och Wille. Även dom bjöd på mat, så vi käkade kollade på Idol och snackade. Klippte även GB så han skulle vara fin i håret till deras fotografering :) Andra gången han blir nöjd direkt annars är han stenhård ;P
Igår jobbade jag till 14 sen åkte jag upp till nya Samarkand och kikade, shit vad STORT det har blivit!! Men kul men nytt! :D åkte hem sen väntade jag lite på Benn, han var ute och jagade :) Senare när Benn hade kommit hem och klockan blivit 8 cyklade vi bort till Tobias och Maja, var där hela kvällen. Väldigt kul att se hur dom bodde och se hur Maja växer med den lilla babyn i magen, spännande!! :D Blev mycket snack och bad i balja. Mysigt! :)

Idag är Benn ute och jagar, jag var absolut inte avundsjuk på honom när hanns klocka ringde idag på morgonen, själv blev det några timmars sömn till :) Idag vet jag inte vad det blir, funderar på att baka kringlor :) någon som har ett gott recept? :)



Kraaaaam på er!


----------------------------------------------------------
Fick precis ett samtal från Benn, han har skjutit en älg!!! :D Kul för honom! :) Så nu lär han vara överlycklig när han kommer hem :)
kram igen!

0 kommentarer: