BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 24 oktober 2010

Söndag 24/10

Nu känns det som helgen redan är över, snyft!! :( Men har hunnit med mycket ändå..

I fredags jobbade jag först på dagen sen efter där var Benns pappa Micke och hans tjej Malin här på middag. Mycket trevligt:)
Igår jobbade jag till klockan 15, efter där blev det direkt ut till mamma och Dagge och fira mamma. Var där hela kvällen sen, också väldigt kul:)

Idag är det liiiiite lugnare, fick äntligen lite sovmorgon:) Nu sitter jag här och har halvstädat och segar i mig frkost. Pappa, Miriam och Martin ska komma hit idag och käka:) Blir en redig släkthelg, träffar hela familjen och det gillar vi starkt!!!! :D
Jag ska snart ta tag i att städa vidare.. Men missade juh idol i fredags så kan juh inte låta bli att kolla på reprisen nu^^
----------------------------------------

Hej igen!!
Nu sitter jag och Benn och kollar på Beck, ganska bra. Har sett den innan men men :P
Pappa och dom var här innan, som jag skrev. Alltid kul när dom kommer:) Vi bjöd på gratäng och biff. Smarrigt! Sen hade dom med Mirres goda bullar! Blev att klippa Martin och Pappa också, kanon snygga blev dom:)
Nä nu ska jag äta upp alla chipsen för Benn:P
Godnatt!

Kraaaam

1 kommentarer:

Sara Ahonen sa...

Kul att du bloggar lite ;) Mysigt med lite besök! :)